# هشتگ _ سه شنبه ها_خر _ است -__-
و فردا باز سه شنبه دیگریست و من از صب تا سر شب کلاس دارمممممم عرررررر:/
داشتم با برادر گرام حرف میزدم یعنی من موندم این چه جور ناشریه که تو تایپ کلماتش تو تل انقد داغونه :/ حیف که گوشیم چند هفتس معلوم نی چه مرگش شده اسکرین شات نمیگیره خیلی رو مخه باید ردش کنم بره -_-
مونده بودم بیام چه پستی بزارم :/ صرفا جهت اعلام زنده بودن بود هنوز جا دارم تا فسیل شدن :ا
میخوام برم کلاس طراحی ...برای وقتایی که خسته و بیحوصله میشم ...کلا نقاشی و طراحی حس خوبی بم القا میکنه .
شنبه ها یه کلاسم مشترکه با سال سومی ها ...یه دختره اومد کنارم نشست .
دختره :من الهه ام
تو دلم گفتم :خوشبحالت ...چه سری سر صحبتو وا کرد )
زورکی لبخند زدم و گفتم :ماریا
الهه :چه اسم باحالی داری ماری
(جااانننننن :/ ماری _ کم مونده بود یه تیکه بش بپرونم :/)
الهه : میتونی منو الی صدا کنی...میتونم شمارتو داشته باشم .
(ب وضوح ابروهام رف بالا _ چایی نخورده پسر خاله شد )
_ دلیلی نمیبینم شمارمو بدم به شما .
همون موقع لیلی اومد تو کلاس و تا دختره رو کنارم دید گفت :خانوم خانوما ... حق نداری دوست منو بُر بزنی و بعد دستمو کشید و از جام بلندم کرد رفتیم یه ردیف عقبتر نشستیم .
من هنوزم تو فاز اون دختره ام :/
+ملت چقد پیشرفت کردن -_-
++پیش به سوی درس خوندن :/

صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !...
ما را در سایت صرفا جهت اعلام زنده بودن ... ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 14:33