صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !

خرید بک لینک
خیلی سخته ...بابایی برا چی تنهامون گذاشتی :((((کم آوردم ...دارم روانی میشم ....فکر نمیکردم توام مثله مامانی دل بکنی و بری ....فردا میشه یه ماه ...دقیقا یه ماه ....چرا قلب یهو نزد ....باباییی خیلی خستم ....دلم واسه حرفات تنگ شده ....واسه محبت هات ....واسه همه چی ....فردا شب یلداست بابایی جونم ....پس کجایی برامون فال بگیری .... کجایی حافظ بخونی ....کجایی ؟؟؟؟دلم داره میترکه بابایی ....دارم منفجر میشم ...بابا چرا رفتی .....چرا دلامونو با رفتنت داغون کردی .... چرا کمر داداشیام شکست .... چرا خودم نابود شدم ....واقعا کم آوردم .....لطفا منم ببرید پیش خودتون ....من بدون تو و مامانی هیچم .... صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !...ادامه مطلب

ما را در سایت صرفا جهت اعلام زنده بودن ... ! دنبال می‌کنید

برچسب: بابایی بابایی درمون دردایی,باربد بابایی,بابک بابایی, نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: سه شنبه 14 دی 1395 ساعت: 3:27

نگاهت که میکنم بند بند وجودم داد میزند ،همه عضو هایم یک صدا نام تو را می خوانند ...تو در هر شرایطی ک قرار بگیری بازهم دل من دست از سرت بر نمیدارد ...باور کن؛آرامم با تو،آرامه جانم ،شک نکن ک هر جور شده میخوامت...حتی تو بدترین شرایط ...پ ن : ارسال شده توسط مستر هویج در ساعت دوازده شب با مسیج :|پ ن 2: شرمنده ی مدت نبودم درسای دانشگامم سنگین شده :|پ ن 3: تو دوراهی موندم :| یکم راهنمایی میخوام :| صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !...ادامه مطلب

ما را در سایت صرفا جهت اعلام زنده بودن ... ! دنبال می‌کنید

برچسب: آرومم با تو تو بدترین شرایط,آرومم با تو,آرومم با تو احمد سعیدی,با تو آرومم محمدرضا هدایتی,با تو آرومم از محمدرضا هدایتی,با تو ارومم محمدرضا هدايتي,با تو ارومم متن,با تو آرومم محمدرضا هدایتی متن,با تو ارومم از محمدرضا هدایتی,با تو ارومم هدایتی متن, نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 19:04

بازهم صبح...باز هم خورشید است که ...ناقوس مرگ مرا بصدا در میاورد ...باز هم زیر خروارها درد ...زیر سنگینی بغض خفته در گلو ...هر روز ...با فرار نور از درز پرده مشکی اتاق ...باز هم ...بی صدا میمیرم ...شاید ندانی ...اما ...روزگار درازیست که من هر صبح می میرم ...!دل نویسه :خانوم ر...+ورق اول صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !...ادامه مطلب

ما را در سایت صرفا جهت اعلام زنده بودن ... ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 14:33

بعضی اوقات آنقدر در خاطراتت گم می شوم که فراموش میکنم ...چند سیگار کشیده ام ...نگاهم به کف اتاق و ته مانده های سیگار می افتد ...پوزخندی میزنم و با خود می گویم :"ولش کن ...تلختر از ته مانده سیگارم نگاه اوست "و دوباره ...سیگار دیگری روشن می کنم و در خلسه تلخ نگاهت فرو می روم ...!دل نویسه :خانوم ر... صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !...ادامه مطلب

ما را در سایت صرفا جهت اعلام زنده بودن ... ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 14:33

میدونی مامانه خوشگلم ...زمونه ناجور با بعضی از ماها تا می کنه ...خیلی ناجور !با امروز شد 20 سال ...دلم خیلی هواتو کرده مامانی ...خیلی !با اینکه فقط 2 سالم بود اما یه چیزای مبهمی تو ذهنمه ...تو بغل گرمت اروم گرفته بودم که یهو سرد شد ...یهو تو پر کشیدی سمت آسمون و دختر کوچولت تنها موند ...حیرون و سرگردون میون این همه گرگ !مامانی جونم میدونی بابایی خیلی دوستت داشت ,هنوزم دوستت داره ,هنوزم نتونسته داغ رفتنتو فراموش کنه ,همیشه بهم میگه :تو خیلی شبیه ارغوانی هر روز هم بیشتر شبیه اون میشی و بعد آه میکشه ...راست میگه مامانی ...قد کشیدم ,بزرگ شدم ,موهام مثل تو بلند شد ,حالا صرفا جهت اعلام زنده بودن ... !...ادامه مطلب

ما را در سایت صرفا جهت اعلام زنده بودن ... ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 14:33

صفحه بندی