
خیلی سخته ... بابایی برا چی تنهامون گذاشتی :(((( کم آوردم ...دارم روانی میشم ....فکر نمیکردم توام مثله مامانی دل بکنی و بری .... فردا میشه یه ماه ...دقیقا یه ماه ....چرا قلب یهو نزد ....باباییی خیلی خستم ....دلم واسه حرفات تنگ شده .... واسه محبت هات ....واسه همه چی .... فردا شب یلداست بابایی جونم ....پس کجایی برامون فال بگیری .... کجایی حافظ بخونی ....کجایی ؟؟؟؟ دلم داره میترکه بابایی ....دارم منفجر میشم ... بابا چرا رفتی ..... چرا دلامونو با رفتنت داغون کردی .... چرا کمر داداشیام شکست .... چرا ...
ادامه مطلب